Mission Statement

Create Development Growth Impulses Network Sustainability

The Stralsunder Mittelstandsvereinigung e.V. is an association of companies from Stralsund and the area nearby. We offer a forum for the exchange of ideas and provide impulses for the economic development of our members. The aim is to promote the economic growth of our members. As representatives of the interests of Stralsund’s medium-sized enterprises, we work in networks with many key players from politics, business, education, social affairs and health and promote a broad public debate.

With that, we actively participate in economic and social development and contribute by shaping this region in the interests of our companies. The Stralsunder Mittelstandsvereinigung e.V. is an negotiator for member companies and a contact for investors.

We connect!
We inform!
We represent the interests of the Stralsunder medium-sized enterprises!

We form Stralsund!

welcome(at)mittelstandsverein.de

Stefan Suckow

Dipl. Ing.

Axiom Nord GmbH Personaldienstleistungen

www.axiom-nord.de

info@axiom-nord.de

03831 28493-0

Als Mittelstandsverein müssen wir in unserer Region als Motor und Impulsgeber wahrgenommen werden. Manchmal müssen wir auch lauter werden.

Uwe Becker

Schatzmeister

Schatzmeister

verheiratet, 1 Tochter

02.09.1970 in Wolgast

Steuerberater und Dipl.-Finanzwirt (FH)

Hardtke • Svensson & Partner RA/StB

1997 Greifswald, 2009 Stralsund

Niederlassungsleiter der Steuerabteilungen in Stralsund und Rostock

www.lawnet.de

stralsund@lawnet.de

03831 20788-80

Mit den vorhandenen Mitteln das Optimum für unsere Mitglieder zu bewirken, war und ist mein Anspruch als Schatzmeister des SMV.

Mario Gleichmann

verheiratet